angkatanenambelas

where friendship remains for lifetime

no use for a title

emm.. skang dah tengah bulan. semalam aku ada wat sket sesi menghubungi rakan2 yg katanya nak pegi. so far, majoriti ok. ada 2-3 org yg konpem takleh gi. sbb mmg konkrit la. aku tak memaksa. haha. tapi aku just nak follow up je. secara kasar dan tak menyeluruh langsung, 25 orang dah konpem. tapi itu tak campur ladies lagi. aku kurang direct contact ngan ladies. maybe sbb aku ni pemalu kot. tp tak bermakna takkan ada ladies yg akan join.

aku ada mintak tlg a few ladies utk tlg aku la. skang ni pun diorang tgh tak berduit.. nak menopup tu pun agak sukarla. takpe2.. pape pun, aku dah remind diorang pasal deposit ni. sori la ladies, aku maybe tak directly contact ngan korang tapi aku harap korang tak pk aku ni bias ke ape ke.. aku invite sume org. bukan pilih yg mana aku kenal or aku baik. aku nak sume org yg gi dpt benefit. kalo x, xde maknenye aku membebel kat blog ni.

dan kepada mereka yg aku terpaksa contact guna perantaraan, mintak mahap la aku wat keje ni pun tak ramai. 3 org je. so, tak sempat aku nak contact sume org. jgn la anggap ni mcm kenduri kawen. kalo x dpt kad jemputan, xleh dtg.. bkn camtu.. aku tak terdaya nak ada contact num sume org. kalo ade pun, maybe aku takleh nak khatamkan sume utk nak contact. sape yg tau, sampaikan.. itu je. nak datang, bagus.. tanak datang pun, xpe je.. aku rase xde sape yg nak marah pun. maybe kita sume ade reason sendiri kan.

lastly, tlg la bayar deposit ye.. hehe.. kang tak terbooking plak kat suria tu..

No comments:


Cepat kira

Followers

kotak jerit

Disclaimer

Jika anda mempunyai sebarang input untuk dimasukkan atau aduan untuk disampaikan, sila emailkan kepada :
nmfaizal84@gmail.com (pok gad)

atau terus hubungi 012-984 8213