angkatanenambelas

where friendship remains for lifetime

Selamat Tahun Baru

Walaupun agak lewat, tapi, aku rasa masih sempat unuk aku ucapkan:

"Selamat Tahun Baru 2009"

dan

"Selamat Menyambut Maal Hijrah 1430"


So, apa azam tahun baru ni? 26 Januari ni Tahun Baru Cina plak. (Selamat Menyambut Tahun Lembu).

Apa plan untuk B16 tahun ni. Adakah sampai di sini saja memandangkan ramai antara kita dah dan akan mendirikan rumah tangga. (Aku rumah dah ada, tapi kena naik lif, sebab tinggi).

Plan aku, oleh kerana blog ni tak de pengunjung setia, aku nak jadikan blog ni sebagai blog aku untuk entry peribadi dan umum. Banyak siri-siri baru akan diperkenalkan.

Sebagai penutup ucapan tahun baru ni, sekali algi aku menyeru supaya hidupkanla blog ni dengan entry dan cadangan menarik. Apa2 hal mengenai B16 (reunion atau gathering atau kahwin), silalah hebahkan di sini. Hubungi la kami admin2 blog ni.

Wassalam.

Semoga Tahun 2009M dan 1430H ni akan lebih bermakna.

No comments:


Cepat kira

Followers

kotak jerit

Disclaimer

Jika anda mempunyai sebarang input untuk dimasukkan atau aduan untuk disampaikan, sila emailkan kepada :
nmfaizal84@gmail.com (pok gad)

atau terus hubungi 012-984 8213