angkatanenambelas

where friendship remains for lifetime

UPDATE : PICNIC 18 JULAI 2009 - JANDA BAIK

Assalamualaikum Sahabat,

Berikut adalh senarai nama yang saya dapat dari shoutbox, email dan pelbagai cara lagi. Bagi yang ada nama, sila sahkan kehadiran anda dengan menulis komen pada post ini (seperti contoh). Terima kasih.

Dan senarainya:
1. Nik Faizal (Pok Gad) 012-984 8213
2. Cikgu Fazeli Bakar (Siam)
3. Asyraf (Co-knot)
4. Sharizal (Ijal @ Jiwang)
5. Ina G
6. Nasrul
7. Hafiz (Sox)
8. Yana Muslim
9. Dayang
10. Jamie
11&12. Shah Taib (Ramlal) + wife
13&14. Mustaqim (Stone) + wife (Masliha)
15&16. Ros + Syazwan (Semank)
17&18. Kimi + Wife

Wakil dari ANSERI akan datang memeriahkan majlis ini.
Bagi tempat, keputusan akan dibuat pada 13 Jun ini. Sekian.
Terima Kasih.

SATU MALAYSIA, RAKYAT DIDAHULUKAN, PENCAPAIAN DIUTAMAKAN

ONCE A SIXTEENTH, ALWAYS A SIXTEENTH
GO HANGERS GO

4 comments:

Nick Name said...

Saya Nik Faizal Nik Kamarudin mengesahkan kehadiran saya. Saya boleh dihubungi dengan talian 012-9848213 atau email nmfaizal84@gmail.com

Lokasi saya ialah Shah Alam.

terima kasih

(contoh sahaja)

Nick Name said...

+ sorang lagi... Faiza

so jadi 19 orang...

kimi said...

aku kimi n wife akan hadir...lokasi putrajaya

Ros&Smank said...

aku rose n syazwan confirm pergi.
lokasi: serdang


Cepat kira

Followers

kotak jerit

Disclaimer

Jika anda mempunyai sebarang input untuk dimasukkan atau aduan untuk disampaikan, sila emailkan kepada :
nmfaizal84@gmail.com (pok gad)

atau terus hubungi 012-984 8213