angkatanenambelas

where friendship remains for lifetime

fucking reunion!

a'kum...

finally, aku dah bosan bercakap tentang reunion ni. haha. sume dah setel. tamat. khatam dah untuk taun ni. lalalala.. kredit goes to talub for the inspiration, tok uban for the hardworks and of course the money he spent for making it happened, and not forgotten sume yg pegi n tak pegi.

sebenarnye, ketika menulis blog ni, aku tinggal RM1 je dlm wallet. tok uban pun tgh merempat je kat umah. senang kate reunion mmg sial. haha. aku akui yg aku tertekan. fun mmg fun tapi banyak kos yg kene kuar. itu yg sial. aku dengan jujurnye mengakui aku mengharapkan sedikit keuntungan untuk cover balik kos topup n such. tapi silapnye, bukan tak untung tapi rugi. tak kesah la.. kawan2 nak seronok.

lagi aku dapat feedback, reunion ni tak dapat coverage yg sepatutnye. erm.. ok la kalo camtu. aku dah try maybe tak sedaya upaya tapi cuba untuk reach for people yg aku rasa bleh membantu untuk spread the news tapi since ada yg still tak tau, utk reunion taun depan, aku kena peruntukkan RM1k utk topup n calling2 je. tapi aku kena pastikan yg sume org tau la. takleh miss sorang pun. lantak ar diorang nak gi ke tak kan.. bagus2..

tu pun aku patut bersyukur sbb ada gak certain2 pihak yg empathy ngn kitorg. setakat kuar sen lebih sket, takde hal. thanx la hamba-hamba Allah yang berkenaan. Aku sgt menghargainya. akhir kata dari aku, it was great but great things come with a great cost. Adios n Fuck Off!

No comments:


Cepat kira

Followers

kotak jerit

Disclaimer

Jika anda mempunyai sebarang input untuk dimasukkan atau aduan untuk disampaikan, sila emailkan kepada :
nmfaizal84@gmail.com (pok gad)

atau terus hubungi 012-984 8213