angkatanenambelas

where friendship remains for lifetime

Pics from Airmood's Cam...

Nih pic dari kamera aku. Tapi aku x letak semua la. Total pics yang aku ada is around 86 pics. Jenuh laa aku nak letak semua kat sini. Tapi aku akan letak a few la. The rest ada dalam photo page aku. Understandably, mostly ada muka aku la kan. Hahaha.


Dips in the Pool






Time telematch, melepak tepi dan melarikan diri.


Star player, dikelilingi dan dimark oleh 4 orang player yang cuba merampas bola darinya....


Kutu, menunjukkan ketidak tereran nye dan miss open goal...





The guys....



For you ladies, Talub, in what is said to be the most jambu pic he has ever taken. That was his words, not mine. Hahaha.


Kalo sesapa nak tengok ke, nak save ke gambar-gambar dalam kamera aku yang lain ada dalam page nih.

http://picasaweb.google.com/airmood/Airmood <-----for normal, resized, scale down pics....

http://www.fileden.com/albums.php?action=show&albid=11347 <---for high quality, high resolution pics. Pics may reach 3MB per pic.

No comments:


Cepat kira

Followers

kotak jerit

Disclaimer

Jika anda mempunyai sebarang input untuk dimasukkan atau aduan untuk disampaikan, sila emailkan kepada :
nmfaizal84@gmail.com (pok gad)

atau terus hubungi 012-984 8213