angkatanenambelas

where friendship remains for lifetime

349 DECIBELS!

Assalamualaikum W.B.T.

Well well well.. Maafkan aku kerana lambat mengupdatekan blog ini. Terlebih dahulu, committee ingin mengucapkan zillions of thanks for those who attended the gathering. Unless for mama's boy named airmood, you are always stuck with those silly excuses!

Adapun peristiwa yg telah mengambil venue di Shah Alam itu telah berjalan dengan lancar. Alhamdulillah. The event had received overwhelming response from Beserians all over Klang Valley / Shah Alam. Estimated guests that were there is recorded to 30++. What can we really say is that Mr. Stone was wise enough to book a room which is isolated from the normal mamak crowd. The noise was like 349 Decibels where we could hear laughters and jokes dispersed through the thick air. Congested. The word is the best to describe the room.

Participation from ladies was more than satisfying. Putera-putera pun apa kurangnya. Hanya mereka yang pergi dapat mendescribekannya. Aku tak perlu la list down sapa yg dtg. Cuma, yang mengkagumkan aku adalah, despite all the differences we had circa '00-'01, we are able to sit and share loads n loads of things that night.

sebab ni la mamak waiter tu berbulu ngan stone..

Apa yang berlaku malam tu? Well, mcm biasa, sesi mentekedarah mengambil tempat terlebih dahulu. Kemudian disusuli dengan ucapan dari project manager kita, Encik Pokgad yg menerangkan tujuan perjumpaan. Seterusnya, ahli-ahli committee yang telah dilantik menjalankan mesyuarat tergempar bagi membincangkan hala tuju reunion akan datang. Hadirin yang lain meneruskan agenda gosip, mengumpat, mengutuk dan tidak ketinggalan juga berbalah tentang BPL.

org lain takleh nak port dalam ni sbb stone ada share ngan encik rafi..

Ngam2 committee dah setel meeting, jam pun dah baik tunjuk pukul 1115. Futsal dah booked pukul 1130. Dengan kelajuan super-ultra, kanak-kanak riang ini mengambil langkah untuk meninggalkan hiruk-pikuk di Rafi 100 Roti dan menuju ke arah futsal berhampiran. Acara yang seterusnya melibatkan guys sahaja while the girls were watching like we were endangered species in the cage. Masing-masing nak bukak skill yang lama terbuku.. Malah ada juga yang nak bukak skill yang takde dalam buku.

gambar ni tak clear sangat sebab semua yg dlm gambar tu tak ensem. kecuali yg baju kuning - COMEL!

Memandangkan dah lama tak berfutsal, masing-masing menyalahkan condition padang yang sangat licin. Sekonyong-konyong, tibalah makhluk gergasi yang kononnya berdarah Itali dan membesar di Old Trafford. Cit poodah.. Buat semak padang je. Sesi berterusan dan gambar-gambar seterusnya terlalu pantas utk dikongsi bersama. Apapun, inilah scenery di tepi padang...

nana dan izzah nampak cerah.. Terima kasih kepada Fair & Flash..

mereka ini memang minat dekat Syazreen..

Pas futsal je kitorang pun gerak la ke original Hakim n abiskan minit-minit kecederaan kat situ. Basically kitorang discuss-discuss utk wrap up shits. Dapatlah disimpulkan bahawa masing-masing terlalu letih n tak mampu nak gi kenduri Ina keesokan harinya. Ditambah plak dengan sesi PES di umah transit. Memang kaw.. Aku dan Stone plak bernasib baik kerana dapat menyaksikan dua kemalangan ngeri dalam masa 10 minit. Final conclusion? Akan diterangkan dalam post sterusnya nanti. Ini aku post dlm keadaan rushing sgt2. Ada sket lagi watikah untuk kita semua.

Pesanan penaja - Undi anda menentukan nasib negara. Vote for Ramlal!

No comments:


Cepat kira

Followers

kotak jerit

Disclaimer

Jika anda mempunyai sebarang input untuk dimasukkan atau aduan untuk disampaikan, sila emailkan kepada :
nmfaizal84@gmail.com (pok gad)

atau terus hubungi 012-984 8213