angkatanenambelas

where friendship remains for lifetime

Walimatul Urus & Ya Qadzial Hajat ~ Anda mahu makan free?

This is Hasina Yop's msg to me..

gambo yg dirembat dari profile friendster beliau

"hye siam!!
aku nak jemput ko ngan bebudak lain dtg aku nye wedding..24.2 nie
alamat aku

31, Jalan 1/149k,
Bdr Baru Sri Petaling,
57000 Kl

dtg tau!

Sorrylah aku tak dpt g reunion..aku nikah on 23.2"

So, aku tak pasti lagi dapat join ke tak. Kalo ade kaki, aku join.. Kalo takde, susah gak la nak menebalkan muka. Kalo ramai2 pasti tak malu. Satu envelope, kita donate sorang singgit, dah dapat makan free.. Marilah memeriahkan majlis perkahwinan beliau..

Dari kami angkatanenambelas, semoga anda menempuh hari-hari paling bahagia dalam hidup anda. Tahniah dan kepada yang lain, anda bila lagi? Tunaikan kewajipan anda..

No comments:


Cepat kira

Followers

kotak jerit

Disclaimer

Jika anda mempunyai sebarang input untuk dimasukkan atau aduan untuk disampaikan, sila emailkan kepada :
nmfaizal84@gmail.com (pok gad)

atau terus hubungi 012-984 8213