angkatanenambelas

where friendship remains for lifetime

comments.. feedback.. kewl..

Bismillahirrahmanirrahim..

Emm.. Aku baru post blog tu kelmarin. Semalam aku tak sempat nak online. Sempat tgk gitu je la. Ada a few comments. Kita memberangsangkan la bagi aku. Hehe. Ada gak yg cakap aku pulun.. Aku tak pasti itu argument or fact tapi what I’m doing now is for us not for me. Tapi tak kesah la ape pun komennye.

First skali, aku dapat sms dari eppy. Gila semangat. Bagus btol la. Tak cukup ngan aku, dia siap bagi kat talub skali. Salute. Pastu dari komen yang aku dapat, diorang mintak nak benda ni wat on july or August. Emm.. Aku tak sure plak tentang tu. Sbbnye, aku dah wat survey utk cuti beberapa Uni kat m’sia ni. Majority starts end of may until july. Tapi bagi foreigners nih.. haha.. just kidding k? aku pun tak tau la.. bandung la russia la.. emm.. takpe2..

issue date ngan venue ni aku pening sket. aku mmg terpaksa consider sume org. sume bdk b16 yg dah berumur 23 tahun dah skang ni. sama umur ngan maktab tercinta. haiyo.. pening2. tapi, aku dpt byk feedback gak la. via sms, friendster and e-mail.


utk pengetahuan korang sume, suka aku nak state kat sini yang plan aku nak wat reunion ni or so-called gathering ni kat cherating. tapi venue bleh berubah. and aku tak pk kat maktab tmpt yg sesuai sbb aku x plan nak wat formal punya reunion. aku punya plan, 2 days 1 night. sabtu tghari suma participants check in and settle down lebey kurang, malam tu wat la barbeque and such sambil nak lepak2 and borak2.. mayb ada unggun api.. sesi informal speech.. depends la kan. so, ahad pagi kita bleh adakan games ke sukaneka ke just for fun and by noon, kita check out and chow.

mayb orang akan cakap tak berbaloi la dtg jauh2 tapi lepak kejap je. as i said before, ini bukan formal. pengisian pun sekadar nak hang around after almost 6 years tak jumpa. lagipun, aku paham, masing2 ada komitmen tersendiri. korang pun dah lead your own life. maybe ngan career, family, study, awek and sume2 daily responsibility. aku xnak amik masa yg lama sangat. short but sweet. haha. merepek mende lak aku ni. letih memang letih sket la.

and, kenapa cherating? emm.. aku pun tak tau la. aku rase setuju je ngan cherating. takde la remote sangat. at least takde la pelik sangat kalo kita kumpul ramai2 kat situ. pastu sume org akan stick kat situ since no one is from nearby there. kalo kat kl, sure akan ada yg nak chow ke sana la, sini la. bila ada yg sampai lambat, x sempat jumpa dis person, dat person. suka sekali lagi nak diingatkan, ini utk mereka yg btol2 berminat dan ada masa terluang. jangan terluka. aku tak sama skali nak bias..

panjang plak post kali ni. k la, nanti aku tulis lagi..

6 comments:

Anonymous said...

june yer...
huhu-imot-

Anonymous said...

standard harga mmg camtue..kire murah la tue rm200..aku pn penah buat journey..aku no hal..tp bebudak akan pk byk kali bai kalu nk g..kos maa is da big problem in our life!!buat kt mrsm je takleh?save sket baget..bole imbas kenangan..mandi kolam..g fly tok mek..panjat tangki..hahaha..aktiviti mcm2 bole buat..just deal ngan mrsm..its my opinion if want to save baget..
nie no contact yg aku ade:
1)awi 0125093614
2)eila 0123397612
3)fida 5g 0125691327
4)fitri 5g 012365357
5)hilmi 5g 0192391002
6)epy 5g 0125599103
7)man bulu 0125450702
8)mighty 5g 0123827282
9) shah 0192464834
10)sox 0195739100
11)y-0199984801

Anonymous said...

kalo buat kat mrsm mcm formal sgt... x syok aa plak...mmg costly la kot...tapi bkan slalu pn buat camnih...skali skala

siam bakar said...

siapekah bai yg memberikan no phone sebegitu byk ni.. terimas la.. cuba tinggalkan nama anda.. tak ke senang sket aku nak mengidentify..

Anonymous said...

15 june..
aku pun belum blk gak :(
-minnie-

Nick Name said...

aku nak letak nombor aku gak...

012-9848213


Cepat kira

Followers

kotak jerit

Disclaimer

Jika anda mempunyai sebarang input untuk dimasukkan atau aduan untuk disampaikan, sila emailkan kepada :
nmfaizal84@gmail.com (pok gad)

atau terus hubungi 012-984 8213