angkatanenambelas

where friendship remains for lifetime

why oh why cherating..

Assalamualaikum W.B.T.

Howdy ho.. aku dah bekerja keras 57% dah utk reunion ni. hehe. aku try la contact seramai mungkin even tho ade yg aku masih blom contact. aku pun takde la ramai sgt contact. tapi bleh la kan. ngan ade tambahan info dari budak2 ni, alhamdulillah..

ramai yg berminat. aku tak tau la. maybe just minat je. maybe mmg wholeheartdly nak berjumpe kawan2. tapi, aku berminat ngan persoalan why cherating.. majoriti dapat soalan camtu.. emm.. aku dah pun explain kat post before ni. cherating is an escapade gateaway.. mende maksud pun aku tak tau. macam best je bunyinya. tinggal la klcc or midvalley tu. btol2 nak gather ke camtu? aku bukan nak piss off mana2 pihak tapi among feedback yg aku dapat, diorang kecewa ngan gathering before2 ni. maybe bukan salah org yg organize. aku rasa problem venue and activity masa gathering tu. takkan la korang nak gerak gi foodcourt dlm 30 org skali. tak ke mcm anak itik.. mcm rombongan skolah rendah.. dats y aku pilih cherating. bkn aku yg pilih. kitorang yg pilih.

masalah transportation? aku dah plan, depends pada individu la. yg rasa dekat ngan kl, kita akan gerak dari KL ngan bas persiaran chartered. nak double deck pun bleh edjas tapi bayar lebih sket la. ni kira kapasiti dalam 30-40 org la. utk yg dari utara, hangpa bleh mai turun kelantan dulu.. dari sini ada la beberapa bijik kereta utk muatkan hangpa suma. tapi sumanya depends pada crowd la. need for more? haiyo.. suria cherating beach resort, three star gak la. the comfortable room with reasonable price. bbq dinner and bab telematch tu, skang ni nak reconfirm balik la. kalo nak telematch kena up sket. or maybe ada pihak bagitau aku yg dia nak sponsor. we welcome any sponsors out there. cuma aku tak wat paperwork utk sponsor sbb aku tanak jadi formal.

isk2.. utk pengetahuan semua, sambutan dari pihak Adam amatlah memberangsangkan.. sebaliknya bagi kaum Hawa, terdapat pelbagai alasan yg dikemukakan. masalah kos yg terutamanya la. aku pun dah pesan awal2, menabung la sket. maybe dapat sebulan 100 pun kira ok la. aku bukan apa, nanti korang dah berfamily, memang susah la nak participate dalam social gathering camni. percayalah.. setakat ni yg aku dgr, pok wa je akan berkahwin dalam masa terdekat. polo post dalam bulletin nak bertunang bulan 6 ni. tgk la kawan2, suma org dah menjelang dewasa. masa muda takkan dapat kita beli ngan wang ringgit. kalau dah tua dan berwang, korang takkan dapat masa utk hang out lagi.

tah la. aku yg beria sangat kot. maybe org lain tgh tunggu nak ketawakan aku. ada yg pilih sikap wait n see. aku tak kesah la sikap korang, aku bukan murizah atau shaariah dahaman. aku adalah kawan yang concern, prihatin?, rindu akan hari-hari riang dan duka di MRSM Beseri. Aku takkan lupa dari tarikh 14 Februari 2000 sampai la ari aku amik paper tasawwur islam SPM. Aku maybe sampah n pengacau. Takde meaning pun dalam idup korang tapi percayalah, setiap org dalam batch kita ada peranan sendiri. Kalo tak, takkan lengkap batch 16. aku pun bukan baik ngan suma org tapi seronok bila kita tinggal jap life kita n look back at the past. aku tersenyum sendiri mengenang hakikat yg aku penah belajar kat MRSM Beseri.

-end of post-

p/s: mohd azwa yusuf akan melangsungkan pernikahan pada 26 Mei 2007..

No comments:


Cepat kira

Followers

kotak jerit

Disclaimer

Jika anda mempunyai sebarang input untuk dimasukkan atau aduan untuk disampaikan, sila emailkan kepada :
nmfaizal84@gmail.com (pok gad)

atau terus hubungi 012-984 8213