angkatanenambelas

where friendship remains for lifetime

tok uban? shahril azlan?

Assalamualaikum

Aku skang bz sket ngan training bola n assignment. Jarang-jarang dapat online. Ni aku mengorbankan masa tdo petang aku utk mengupdatekan latest news dari kota bahru.

Well, aku dah gi discuss ngan tok uban. kitorang siap jumpa cousin dia yg keje ngan travel agency. so kitorang pun bagi la gambaran kat akak ni cane plan kitorang. tros dia suggest theme family day utk kitorang. suria beach resort, 3 star hotel.. package utk 2d 1n, siap ngan bbq dinner + telematch (games or sukaneka) la. she said it will cost around RM 250+/- per head. shit.. mahal sial. aku x rase sume org bleh afford bende tu. Tapi package yg dia offer mmg cun la. aku budget mcm nak proceed je. Aku siap nak topup la surplus utk RM50.. meaning to say participants only pay rm200. Tapi still aku tak puas ati. ngan kos korang nak ke cherating lagi, blanje kontigensi yg itu ini la.. haiyo.. cost too much.

Ini la al-kisahnya plak. pas sesi berbincang ngan akak tu, kitorang x puas ati. nak gi survey sendiri kat net. aku bleh cakap yg tok uban ni mmg wat homework dia. malam tu dia kuar ngan pamphlet visit malaysia n ape jadah lagi tah. kitorang pun wat survey n amik notes sket. memandangkan malam pun dah lewat, aku terpaksa la balik ke maktab. tau-tau je malam esoknye, (semalam la) tok uban dah call resort2 yg berkenaan n dah mintak rate sume2 la..
skang ni aku bleh conclude camni...

REUNION B16 MRSM BESERI

venue: cherating
date: 16-17 june
fees: rm150-170

we will depart from kl by bus (chartered) and get back to kl by the same bus

what else you could ask for? he fucking did his homework.. that's why i love him..

tapi, ini tak finalised yet. skang talub tgh nak gi round IPTA in central region n nak tau date paling sesuai.. aku ngan tok uban maybe nak kena gi jumpa face-to-face ngan org resort ni. bagi kautim dari a-z.. and, aku nak wakil dari kaum hawa dalam 3-4 org utk melancarkan lagi perjalanan kerja ni semua.. insya allah..

No comments:


Cepat kira

Followers

kotak jerit

Disclaimer

Jika anda mempunyai sebarang input untuk dimasukkan atau aduan untuk disampaikan, sila emailkan kepada :
nmfaizal84@gmail.com (pok gad)

atau terus hubungi 012-984 8213