angkatanenambelas

where friendship remains for lifetime

first things first

a'kum..

sori ar lama aku tak post pape dlm blog ni. aku dah nak pecah kpale dah ni. hehe.. separa meletup kpale aku. a few things happened in a few days. aku nak wat kronologi pun malas. tertekan dan letih. so aku made a simple quote la..





26/5/07 - pok wa punya kenduri..

aku tak sempat nak amik gambo byk2.. kuwe yg ade amik gambo pelamin ngan pengapit yg comel lote tu skali. kitorang gi berempat je. aku, tok uban, nami ngan kuwe. rupenye mamat ni dah kawen 7/2 lagi tapi baru wat kenduri. ceh.. dah lame pun lepas malam pertama. erm.. maybe die akan join reunion.. tapi tak sure lagi la. takut org bz nak honeymoon..

28/5/07

setelah aku contact mazlifah, aku baru dapat tau yg saudari mighty - nohafizah kelas G terlantar kat hospital pantai. die sakit tulang belakang mende tah yg diakibatkan oleh kebuasan die mase kecik2 dulu. semalam aku call die n die bergelak ketawa ngan aku bagitau bahawa sakit beliau telah ditaja oleh TNB. die operation kol 2 ptg smlm n same2 la kite doakan agar beliau cepat sembuh.

No comments:


Cepat kira

Followers

kotak jerit

Disclaimer

Jika anda mempunyai sebarang input untuk dimasukkan atau aduan untuk disampaikan, sila emailkan kepada :
nmfaizal84@gmail.com (pok gad)

atau terus hubungi 012-984 8213