angkatanenambelas

where friendship remains for lifetime

hasil? kerja? kuat? tak kuat? letih dan fed up? burnt out?

ok.. itu la list hasil dari kerja aku beberapa bulan ni. aku dah all out dah. sedaya upaya. tapi aku tak tau la akan ada progress tak. suma org amik sikap wait n see. aku pun banyak belajar banyak perkara tentang benda ni. maybe timing yg tak mengizinkan. aku harap ni titik tolak permulaan la kepada reunion2 yg akan datang.

aku tak salahkan orang sbb tak gi reunion. n aku tak salahkan diri aku sbb beria nak wat reunion. aku bukan nak cari untung. kalo nak kaya baik aku jual dadah atau masuk MLM. tapi ini la apa yg kekal dalam ati aku selama 6 taun kebelakangan ni. dalam proses nak wat reunion ni, aku dapat contact ngan ramai org yg aku 'kehilangan' beberapa tahun ni. aku pun asyik ngan idup aku sampai aku tak sedar orang2 sekeliling aku. rupanya aku antara mereka yg pasif berhubungan ngan budak2 batch sendiri. haha..

maybe sbb tu la apa yg aku organize kurang mendapat sambutan. sbb ada hamba allah pernah tegur aku masa aku mula2 came out ngan blog ni. dia kata aku pulun nak wat reunion sedangkan ngn member2 aku tak contact pun. ada benar gak apa yg dia kata tapi bagi aku itu tak bermakna aku lupa. aku leka. hehe.. untuk nak membuatkan keadaan jadi lebih teruk, maybe reunion kali ni akan dilangsungkan kat Port Dickson. Ho yeah! aku terpaksa spoilkan sume ni..

sesungguhnya mengendalikan program macam ni perlukan peruntukan modal yang besar. dan kalau perlu, kita perlukan sponsor. barula takde org merungut dan mempertikaikan isu bayaran. tapi itu sume agak mustahil dengan function yg tujuannya untuk bersuka ria. no charity and benefits for the sponsor. apa pun, dengan jumlah turn out yg tak seberapa ni, marilah kita ke reunion beramai2 atau bersikit2. apa pun, rosdi bin said aka mat di setuju ngan aku. REUNION perlu BERKAMPUNG. mekasih di..

aku sebenarnya dah tahap declining dah ni. kalau ada graf, dah menyusut dah. tapi tak pudar la. go B16! kepada Sox, sori la jumlahnya tak memberangsangkan terutamanya di kalangan puteri-puteri. hehe.. nanti kalau ada reunion lagi, aku akan lantik ang jadi ejen promosi. apa pun, terima kasih kepada mereka yang teruja.. kasih aku ni takleh nak ditunjuk ngan material. hehe. ikut ati nak je blanje suma org gi reunion tapi aku ni mohd fazeli bin bakar. kalau ada DYMM atau YAB, dato, dato seri, mungkin la kot. haha..

No comments:


Cepat kira

Followers

kotak jerit

Disclaimer

Jika anda mempunyai sebarang input untuk dimasukkan atau aduan untuk disampaikan, sila emailkan kepada :
nmfaizal84@gmail.com (pok gad)

atau terus hubungi 012-984 8213