angkatanenambelas

where friendship remains for lifetime

SENARAI MAKHLUK YG NAK GI REUNION

Setakat yg aku terdaya pujuk dan yakinkan sehingga 30 mei..


  1. Faizul Ehsan Zulkifli / afai
  2. Mohd Azam Tasnim / ah fart - dah bank in
  3. Radzi kelas G / gayour
  4. Shahrul Nizam Saad / ca’ot - dah bank in deposit
  5. Wan Shazrin Ariff / emud - dah bank in
  6. Izzah Ramli
  7. Shahril Azlan / tok uban
  8. Mohd Hafifi / Kutu
  9. Khairul Ikhwan / kuwe
  10. Norazman berbulu lebat / Man Bulu
  11. Mohd Firdouze / mat
  12. Mohd nazmi wahid / nami brooke
  13. Nur farhana baharudin / nana mon
  14. Nazmi kelas H / nazmi kecik - dah bank in
  15. Nik Mohd Faizal / pok gad - dah bank in
  16. Mohd Fadhil / pak tam
  17. Sox – haha..aku tak ingat nama btoi ang - dah bank in
  18. Hafizul / eppy
  19. Asnawi / awi
  20. Mohd Fadzlil – Talup
  21. Mohd Faiz Fauzi – topoi
  22. Syazreen – Y
  23. Mohd Mustaqim – stone
  24. Mazlifah
  25. Liyana kelas M/N - dah bank in
  26. Sarah Hanim - dah bank in
  27. Siam
  28. Ros Erwina
  29. Naimah
  30. Feroz
  31. Maisara / mai
  32. Mohd Fakhrul / Chombie - dah bank in
Aku post ni seperti mana yg org ramai request. aku harap akan bertambah la jumlahnya. tapi ni pun tak final lagi. akan ada tambah tolak la. pasrah siot. hehe.. ramai yg sangkut ngan exam la keje n such. antara excuse lain, cost n jarak. aku bleh terima kalo cost tapi jarak tu agak takleh terima la. hehe.. kat mane aku nak wat reunion utk puaskan ati sume org? sabah? sarawak? nanti la next time try usha area kl. last skali, tlg bayar deposit cepat! aku dah malas nak bebel. out..

Cepat kira

Followers

kotak jerit

Disclaimer

Jika anda mempunyai sebarang input untuk dimasukkan atau aduan untuk disampaikan, sila emailkan kepada :
nmfaizal84@gmail.com (pok gad)

atau terus hubungi 012-984 8213