angkatanenambelas

where friendship remains for lifetime

pressure is on me..

well.. aku pun tak pasti la cane hala tuju reunion ni. so far, takde sorang lagi pun yg bayar. haha.. maybe kurang promotion kot. takpe2, aku tengah kering ni. tgk la esok luse aku start bekerje. ape la yg wat aku semangat sgt nih. bukannye dpt profit pun.

by the way, seb baik pok gad ada tanya soklan yg memberangsangkan. aku lupa nak bagitau finalised fees. sume skali rm190. bas +rm30. itu optional. for those yg nak ke cherating sendiri, just pay rm160.

cik oh azizah dah sms n email aku quotation utk reunion tu. dia suruh aku gerak awal sket. aku pun pening sbb ari ni dah 14 mei. aku kena kejar dateline ni. nak push orang suruh bayar. haiyo. aku pun tau tak sume org berduit lagi.

emud mintak unofficial list utk those yg nak gi reunion. sori la. for the time being, aku takleh nak publish lagi. krdt phone aku pun tinggal rm1.30. Under pressure! kalo tak jadi ni, efforts aku selama ni jadi sia-sialan. aku pun dah berhabis banyak gak la. tok uban dah pun kuarkan his own saving untuk bayar 30% booking fee utk bus. so, mmg agak tertekan la. aku kat sini mengharap co-operation dari korang utk menyampaikan pada mereka yg tak membaca blog.

bukannya aku nak lepas tangan tapi elaun aku tak masuk lagi. once dah masuk pun, aku dah sedikit kopak. tapi xpela, aku try my best la utk contact setiap org in person. hohohoho... semakin tertekan. tlg aku b16!!!

No comments:


Cepat kira

Followers

kotak jerit

Disclaimer

Jika anda mempunyai sebarang input untuk dimasukkan atau aduan untuk disampaikan, sila emailkan kepada :
nmfaizal84@gmail.com (pok gad)

atau terus hubungi 012-984 8213