angkatanenambelas

where friendship remains for lifetime

a picture worth more than a thousand words.. kalo banyak pictures?

Ini sebahagian daripada gambar dalam koleksi aku. Ada banyak lagi sebenarnya. X larat aku nak post sume. Nanti aku cari photopage untuk upload sume gambar ni. for those yg gi reunion ari tu, aku akan post dvd utk korang tapi amik mase sket la. utk sape yg nak submit gambar ari tu bleh la send cd ke upload kat memane ke utk aku.. hell yeah.. cite pun tak gune. tgk sendiri la gambar2 kanak2 riang ni sume.. aku sendiri tak puas lagi tatap gambar2 ni..




mamam time.. aku taktau la sedap ke tak makanan ni tapi diorang melantak mcm best je..



sume posing gaya dalam majalah mangga.. haha.. bleh anta ni.. (kutu ngan siam tak reti berenang pun)


ladies yg sgt supporting.. regardless of the numbers, diorang tetap rock!!


beach soccer.. sucker!! haha.. masing2 tak larat nak bawak perut..


berbakat ape beserians main terompah gergasi.. haha.. except emud..



ini gambar sume dah checkout.. haha.. nostalgic beb..

for those yg ada suggestion or request pape, bleh la bagitau aku.. sms/email/friendster kan aje sebarang ape2 itu.. b16 rocks beb.. bukan rocked tapi rocks.. habitual actions.. aku sayang kamu semua!!


1 comment:

Anonymous said...

hoho..classic beb!!


Cepat kira

Followers

kotak jerit

Disclaimer

Jika anda mempunyai sebarang input untuk dimasukkan atau aduan untuk disampaikan, sila emailkan kepada :
nmfaizal84@gmail.com (pok gad)

atau terus hubungi 012-984 8213