angkatanenambelas

where friendship remains for lifetime

ni last post b4 nak gi kot..

Ok.. Ni post last la. aku dah down sbnrnye ari tu tapi org lain punye smgt sampai aku pun jadi smgt balik. hehe. Ptg tadi aku dah konpemkan, ade 29 org akan gi. Sorg lagi tu tak tau la cane. tgh edjas la ni. Terus terang aku cakap, kitorang yg pegi ni akan gi naik kete sewa n kete persendirian. Hehe. Bas dah lari budget jauh melampau. Kalo 40 org yg gi mmg bleh la nak cover duit bas ni. Tapi memandangkan sambutan yg sgt menggalakkan, terpakse la gi ngan kete. Xpela, janji sampai sudah..

Pastu plak, gals mmg sket la. Itu yg aku agak kecewa tapi tak salahkan mana2 pihak. Aku ok je. Cume sian la kat gals yg gi tu. Aku takut diorang segan2 je. Tapi the show must go on. Aku harap di masa yg akan datang, takkan timbul la masalah gini. Cewah..

Ni final list kanak2 yg nak menyertai lawatan sambil belajar ke Pantai Balok, Kuantan..

  1. Mohd Firdouze Ruslan (mat)
  2. Mohd Hafiz (Sox)
  3. Nik Mohd Faizal (pok gad)
  4. Nazmi (kelas H)
  5. Liyana (kelas M/N)
  6. Sarah Hanim (sama spt di atas)
  7. Shahrul Nizam Saad (Ca'ot)
  8. Muhammad Azam Tasnim (Ah Fart)
  9. Mohd Fakhrul (Chombie)
  10. Mohd Hafifi (Kutu)
  11. Maisarah (kelas ape tah)
  12. Nur Farhana (Nana mon)
  13. Mohd Shahril (Kijang)
  14. Mazlifah Ayob (Kak Pah)
  15. Faizul Ehsan (Afai)
  16. Nazmi (Brooke)
  17. Mohd Faiz (Topoi)
  18. Wan Shazrin Arif (EMud)
  19. Raja Mohd Sharafi
  20. Norazman (Man Bulu)
  21. Mohd Fadhil (Pak Tam)
  22. Mohd Mustaqim (Stone)
  23. Mohd Radzi ( Gayour)
  24. Khairul Ikhwan (Kuwe)
  25. Izzah Ramli
  26. Mohd Fadzlil (Taluban) - otai ni.. mastermind beb..
  27. Shahril Azlan Azizan (Tok Uban/Kota)
  28. Mohd Fazeli bin Bakar (Anak Murizah)
  29. Asnawi (Awi)
Untuk melihat2 dan menjengah rupa De Rhu, sila layari laman web ini..

http://www.pahangtourism.com.my/accomodation/derhu.html

GO B16! Ho yeah ho yeah...

Jumpa anda semua di sana di sana di saaaaanaaaaaaaaaaakubengong..

1 comment:

Anonymous said...

donors showed assignments redundancy monash selectively handling capitalism incubator huei scoping
lolikneri havaqatsu


Cepat kira

Followers

kotak jerit

Disclaimer

Jika anda mempunyai sebarang input untuk dimasukkan atau aduan untuk disampaikan, sila emailkan kepada :
nmfaizal84@gmail.com (pok gad)

atau terus hubungi 012-984 8213