angkatanenambelas

where friendship remains for lifetime

final touch

a'kum..

weekend ni nak gi reunion dah. tapi macam tak meriah je. haha. xpela.. gi je la setakat mane yg ade. so, kite akan tukar tempat. bukan cherating tapi balok.. de rhu besch resort. yg aku rase lagi dekat ngan kuantan. so pape pun, aku akan contact org2 yg nak gi la. tapi masalahnye aku taktau sape lagi yg nak gi. senyap je.. contact la aku. aku dah malas nak contact org. hehe..

maybe kite akan gi naik kete je konvoi ramai2. ini disebabkan bas yg mahal n org pun terhad. kalo 40 org yg gi, bleh gak nak usahakan bas. papepun, see u guys this weekend..

No comments:


Cepat kira

Followers

kotak jerit

Disclaimer

Jika anda mempunyai sebarang input untuk dimasukkan atau aduan untuk disampaikan, sila emailkan kepada :
nmfaizal84@gmail.com (pok gad)

atau terus hubungi 012-984 8213